Heeylie

träning
För ett tag sedan så körde jag ett pass på gymmet som jag själv satte ihop lite snabbt. Målet var att köra skiten ur rumpan. Jag lovar att jag hade världens träningsvärk i rumpan nästan en vecka efter det där passet. Så jag tänkte dela med mig av det till er. 
 
Inleder alltid med minst 10 min på bandet, springer helst så att jag är helt varm innan jag börjar styrketräningen som jag tänkt. Därefter, 
 
- Knäböj utan vikt 12 x 3 som lite uppvärmning 
- knäböj med kettlebell 15 x 3 
 
- Höftlyft med stång på låda 15 x 3 (här lägger man på tungt) 
- Utfall med stång 20 x 3 (varannan så 10 på varje ben för varje omgång)  Går bra med hantlar med men jag tycker att man får lite bättre teknik med stång.. 
- Knäböj med stång 10 x 3 
 
- Uppsteg (vet ej va den heter, man kliver upp ett steg och upp med knät och så andra benet. Samtidigt håller man i vikt. ) 20 x 3 (10  på varje ben för varje omgång)
- Bakåtspark 15 x 3 på varje ben. Med vikt. 
- Rygglyft 15 x 3 med vikt 
 
Efter detta körde jag lite mage med, 
 
- Crunches 12 x 3 
- V-sit up 12 x 3
- Kettlebell åt sidor 20 x 3
 
Det va allt! 
 
 
#1 - Inez

Vad duktig du är! Heja, heja! :)